Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Na čo letia klienti

Čo láka ľudí na vernostných kartách?

Čo ľudí na vernostných kartách láka? Ak si môžu nejaký tovar kúpiť so zľavou, prípadne dostanú službu navyše alebo darček zadarmo. Nie všetky zľavy sú však rovnaké a nie každú vernostnú kartu možno získať automaticky a bezplatne.

Najsilnejším motivátorom na vstup do vernostného klubu niektorého z obchodov je zľava z predávaného tovaru. Už aj prísľub hoci malej, napríklad polpercentnej zľavy ľudí láka. Preto určitý systém zliav využívajú takmer všetky vernostné programy. Za najúspešnejší vernostný program považujú odborníci Tesco Club Card. „V súčasnosti má kartu Club Card vyše 1,17 milióna ľudí na Slovensku, program sme pritom spustili len v septembri 2009,“ hovorí Oľga Hrnčiarová, hovorkyňa spoločnosti Tesco.

SkryťVypnúť reklamu

Na kartu ľudia pri nákupe v Tescu priebežne zbierajú body, za jedno zaplatené euro dostanú jeden bod, ktorý sa im vo vyúčtovaní premietne do jedného centa. Vo vyúčtovaní zákazníci dostanú poštou peňažné poukážky, ktorými môžu platiť počas dvoch rokov. K tomu získajú zľavové kupóny na vybraný tovar. „Nákupy cez Club Card tvoria zhruba dve tretiny nákupov,“ potvrdzuje O. Hrnčiarová. Pomerne nový vernostný program má od októbra 2009 aj dm drogerie markt. Vymenili systém nálepiek za vernostnú kartu. „Prihlásených je zatiaľ 534-tisíc ľudí a pri nákupoch kartu využíva približne 60 percent zákazníkov,“ tvrdí Nicol Noseková, vedúca marketingu.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4JCS na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M4JCS na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie z ekonomiky

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  7. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  1. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  6. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  7. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  8. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  9. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  10. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 31 907
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 29 923
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 13 138
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 263
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 9 522
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 783
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 613
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 790
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 482
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 4 872
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

SACR lákala zahraničných turistov na Slovensko.

Vzniknúť byť mala do konca marca.

14 h
Letecký pohľad na Bratislavu.

Kto sú ich majitelia a kde sa nachádzajú.

16 h
Štefan Holý.

Pracuje v Anglicku, žiadosť mu zamietli.

18 h