Pondelok, 25. január, 2021 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky

Jozef Heriban: Každé meno je značka

Spisovateľ, scenárista a marketingový odborník hovorí o tom, čo je typické pre úspešných ľudí a prečo si ničia vzťahy okolo seba

Prednášku začína Jozef Heriban svojím životopisom, ako to on nazýva „pávím chvostom“. Publikum zbystrí pozornosť. Doteraz si mnohí mysleli, že je len manžel Aleny Heribanovej. Autor šiestich kníh a viacerých rozhlasových hier prednáša s vášňou. Na konci vystúpenia dáva úlohu publiku, aby vytvorilo značku pre Slovensko. Niečo charakteristické a jednoznačné, čím si krajina získa záujem zahraničia. J. Heriban si získal ľudí sediacich v sále.

Prednášate na dvoch vysokých školách. Čo vás k tomu priviedlo?

SkryťVypnúť reklamu

Vždy som chcel prednášať, len predtým som robil niečo iné, čo ma plne zamestnávalo. Navyše som pracoval v oblastiach, ktoré som nevyštudoval, takže som musel na sebe veľa pracovať. Som typický „self made man“. Pred niekoľkými rokmi dozrel čas, keď som sa chcel o svoje skúsenosti podeliť s ostatnými. Teraz už nerobím aktívne marketing, a preto nemusím nič tajiť, ako to robia niektorí, ktorí sa boja konkurencie. Môžem slobodne porozprávať študentom, ako sa buduje značka, čo funguje a čo nie. Na čo si treba dávať pozor. Som presvedčený, že to budú vedieť lepšie použiť ako ja. Mne trvalo tridsať rokov, kým som všetko pochopil.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4JD3 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M4JD3 na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie z ekonomiky

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  3. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  4. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  5. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  6. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  7. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  8. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  1. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  2. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  3. Operatívny lízing zmierni dopady krízy na váš biznis
  4. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  5. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  6. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  7. Hygge ako životný štýl
  8. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 40 846
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 38 019
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 14 367
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 311
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 867
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 808
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 280
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 192
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 056
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 927
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Zľava: Jozef Brhel, Milan Fiľo, Jaroslav Haščák a Juraj Široký.

Skupina najbohatších Slovákov má vyššie ambície ako kaviareň či reštauráciu.

20 h

Prvá vlna ich minula, druhá udrela horšie.

10 h

Nemocnica nikdy nezažila toľko úmrtí.

22. jan