Veľkí hráči chcú zmeniť spôsob, akým sa prezentuje na webe trojrozmerný obsah. Zmena vraj bude radikálna. Podobne, ako keď sa pred šiestimi rokmi vďaka portálu YouTube zmenil spôsob, akým sa pracuje na internete s videom.
Sveter už patrí k Vianociam. Ako obľúbený darček, ale poteší aj vtedy, keď prituhuje až na kosť. O pár rokov si taký sveter kúpite úplne inak ako dnes. Cez internet a pritom si ho aj vyskúšate. Takéto využitie trojrozmerných technológií predpovedajú odborníci, ktorí ich vyvíjajú. Naskenujete sami seba do počítača, prevediete sa do trojrozmernej podoby niekoľkými kliknutiami a potom si už len v online predajni vyberáte sveter, ktorý pomocou trojrozmerného obrazu aj vidíte „na sebe“. Keď sadne a vyhovuje aj farba, kúpite.
Meškajúci rozmer. Len niekoľko rokov po tom, ako vznikol hlavný webový jazyk HTML, bolo štandardizované aj VRML (Virtual Reality Modeling Language), ktoré malo priniesť na web trojrozmerné modely. Až dodnes sa však s trojrozmerným obsahom stretne surfer na internete len veľmi zriedka. A keď naň natrafí, tak najčastejšie nemá podobu interaktívneho modelu, ale len obrázka. K situácii by sa dalo nájsť viacero paralel, azda najlepšie je porovnanie s videom.