Šál okolo krku, dlhšie vlasy, kancelária so starožitným pracovným stolom a obrazmi na stenách prezrádzajú, že Ivan Hronec má bohémsku povahu. Po dvadsiatich rokoch v televíznej brandži má však jasné vízie a predstavy. Veľké televízie budú robiť zábavné šou, malé sa tematicky špecializovať a viacerí ľudia sa pravdepodobne vrátia k vedomostným spoločnostiam a cechovým prílušnostiam. Koncom roka rozbehol v Európe nevídaný projekt – televíznu stanicu zameranú len na európske filmy.Kanál s európskym filmom neznie veľmi komerčne.
Bude ziskový na česko-slovenskom trhu?
To je len na prvý pohľad. Európsky film nie sú len festivalové depresie. Sú tu aj veľmi silné, širokým publikom prijímané európske značky, legendy, miesta, svetoznáme brandy. Asterix, Bridget Jones, Coco Channel, Wimbledon, Votrelec – prvý film z roku 1979 bol totiž britský, až potom sa dostal do Holywoodu. Tiež režisérske legendy ako Federico Fellini či národní hrdinovia ako Robin Hood. Napĺňa ma to istotou, že diváci prijmú s nadšením to dobré, čo sa v Európe produkuje.