Banke ZUNO sa v rámci poslednej dvojfázovej kampane v reklamnej sieti Google podarilo prekonať hranicu 50 percent zásahu online populácie kombináciou niekoľkých online nástrojov a prekročiť tak stanovené akvizičné ciele.
Dvojfázová displejová kampaň ( 21 a 20 dní) v reklamnej sieti Google bola zameraná na oslovenie a akvizíciu nových slovenských klientov, ako aj opätovné pritiahnutie pozornosti tých, ktorí sa už v minulosti o banku zaujímali. V tomto prípade ZUNO využilo funkciu Remarketing, ktorá umožňuje osloviť tých používateľov, ktorí už niekedy navštívili webovú stránku Zuno.sk. Reklamná sieť Google zahŕňa tisíce webových stránok vrátane YouTube, v rámci ktorých mohla banka ZUNO nových používateľov relevantne osloviť.
Okrem prekonania hranice 50 percent zásahu reálnych používateľov, t.j. 1,34 milióna reálnych používateľov, sa banke prostredníctvom Remarketingu podarilo zvýšiť mieru prekliknutia až o 45 percent (v porovnaní s ostatnými používateľmi).