Spoločnosť IBM predstavila výsledky rozsiahleho prieskumu, ktorého sa zúčastnilo viac ako 28 tisíc spotrebiteľov. Prieskum ukázal, že mnohí zákazníci hľadajú personalizovanejšie nakupovanie a sú ochotní podeliť sa so svojimi obľúbenými obchodníkmi o niektoré osobné údaje, aby obchodníci následne vedeli ako, kedy a kde chcú byť zastihnuteľní.
Ide o najväčší prieskum takétoho druhu na svete. Podľa výsledkov sú spotrebitelia ochotní podeliť sa s obchodníkom o informácie, ktoré dokážu prispieť k cielenejšiemu a inteligentnejšiemu osloveniu. Napríklad ako využívajú sociálne médiá (75 percent), demografické údaje (73 percent), meno a adresa (61 percent) alebo informácie o životnom štýle (59 percent).
Spotrebitelia chcú dostávať viac informácií, ale chcú ich získavať preferovanými kanálmi a relevatným spôsobom.