Ženy to majú v našom povedomí jednoduchšie. Vyberajú si z tradičnej pestrej ponuky s množstvom kreácií. Ale aj viacerým úspešným mužom už klasika strihu a uniformita v ostatných rokoch nestačí. Hoci zatiaľ opatrne, predsa len odchádzajú od tradičnej čiernej, tmavosivej, antracitovej, tmavomodrej či tmavohnedej. Tvrdí to Miriam Lisová Marcineková, spolumajiteľka a hlavná dizajnérka značky Marco Mirelli.
Vari polovica zákazníkov prichádza sama. Klientmi sú úspešní muži s rozhľadom, ktorí už v živote čosi vytvorili a vedia, že v oblasti, v ktorej nie sú úplne doma, je lepšie zveriť sa odborníkom. Ďalšiu polovicu im niekto odporučil. Pre M. Lisovú Marcinekovú je to potvrdenie, že sú s manželom na správnej ceste.
Časť mužov prichádza s manželkou či priateľkou. Ženou. Pre istotu. Aj v minulosti im dáma pomáhala pri výbere v obchodných domoch, neskôr v krajčírskych salónoch. Preto prvým krokom je delikátne zisťovanie vzťahu medzi nimi, či on chce, aby sa jej páčil, do akej miery chce partnerka o imidži muža rozhodovať.