Ak chce byť slovenský muž oblečený skutočne top a kvalitne, možno ani netuší, že len luxusných materiálov na pánsky oblek má na výber šesť a pol tisícky. Toľkým množstvom však nezablúdi, ak ho sprevádza imidž konzultantka. Aby mal na sebe jedinečné dielo. Naozajstný originál. Ako obraz na stenu. Dvaja z pol tucta zahraničných dodávateľov materiálov svetovej špičky tvrdia, že bratislavský Image House for Men Marco Mirelli je komplexnosťou svojich služieb jedinečný v celej Európe. Táto rodinná firma vznikla pred jedenástimi rokmi a v súťaži spoločnosti Ernst & Young Podnikateľ roka 2011 získala cenu magazínu Profit za najkrajší podnikateľský príbeh.
Ženy to majú v našom povedomí jednoduchšie. Vyberajú si z tradičnej pestrej ponuky s množstvom kreácií. Ale aj viacerým úspešným mužom už klasika strihu a uniformita v ostatných rokoch nestačí. Hoci zatiaľ opatrne, predsa len odchádzajú od tradičnej čiernej, tmavosivej, antracitovej, tmavomodrej či tmavohnedej. Tvrdí to Miriam Lisová Marcineková, spolumajiteľka a hlavná dizajnérka značky Marco Mirelli.
Vari polovica zákazníkov prichádza sama. Klientmi sú úspešní muži s rozhľadom, ktorí už v živote čosi vytvorili a vedia, že v oblasti, v ktorej nie sú úplne doma, je lepšie zveriť sa odborníkom. Ďalšiu polovicu im niekto odporučil. Pre M. Lisovú Marcinekovú je to potvrdenie, že sú s manželom na správnej ceste.