Objem internetových reklám pri vyhľadávaní vzrástol vlani na Slovensku až o štyridsať percent. Zasiahnuť toho správneho zákazníka sa tak zdá ako čoraz ťažšia úloha.
Najmä malé a stredné podniky podliehajú čoraz častejšie čaru internetovej reklamy založenej na kľúčových slovách. Takáto inzercia, zobrazovaná potenciálnym zákazníkom pri výsledkoch vyhľadávania na webe, sa vyznačuje tým, že sa dá finančne udržať na väčšej uzde. Aj preto sa za ostatné roky teší webová reklama veľkej popularite. V Spojených štátoch sa v nej točí polovica peňazí z televíznej reklamy. Vo Veľkej Británii dokonca počas krízy webová inzercia tú televíznu predbehla.
VÝRAZNÉ NÁRASTY. Čo je najdôležitejšie, trh s reklamou na internete rastie tak ako pri žiadnom inom médiu. To platí aj pre Slovensko, kde vlani o desiatky percent narástol najrozšírenejší webový reklamný kanál Google AdWords.