Slovenská návrhárka Dana Kleinert má už dvanásť rokov vlastnú značku. Aby sa presadila v zahraničí, musela urobiť riskantné kroky a nesmela si nechať ujsť žiadnu možnosť, ako dostať značku bližšie k ľuďom. Investovala do zahraničných výstav, lebo verila jedinečnosti svojich produktov.
Podobne ako väčšina dievčat prvé výtvory ušila Dana Kleinert pre bábiky. Osudným sa jej stala návšteva jednej výstavy, kde okrem jej otca, architekta Pavla Kuzmu, vystavovala výtvarníčka Marta Bošelová. Mladú Danu uchvátil najmä pletený balón vzducholode a štrikovaný novinový hárok v klasickom drevenom držiaku, ktoré ešte aj dnes živo opisuje. Tajomstvom výroby týchto vecí bol pletací stroj Dopleta. Keď ho ako 12-ročná po niekoľkých mesiacoch dostala, mala o zábavu na hodiny a dni postarané. Dnes už návrhárka nepletie, nezostáva jej na to čas. Výrobu materiálu, ktorého dizajn sama navrhuje, má na starosti fabrika Cenra v Nitre, kde sa dohodla na zákazkovej výrobe.
V prototypovej dielni, kde sa redaktorka Profitu stretla s návrhárkou a dizajnérkou D. Kleinert, možno vidieť na stojanoch hotové kusy oblečenia. Nad nimi visia nákresy bývalých návrhov. V poličkách sú úhľadne naukladané látky, voľné miesto nad schodmi nápadito vypĺňa pestrá paleta priadzí. Sedenie vedľa paravánu s vlnenými vzorkami dáva človeku predstavu o nekonečných variáciách a kombiná- ciách, aké sa na pletacom stroji dajú vytvoriť. Dve krajčírky, ktorých stroje nepretržite šijú do rozhovoru s tridsaťosemročnou návrhárkou, práve pripravujú letnú vzorku šiat do butiku.