Informácia už dávno nie je komoditou médií. Vďaka internetu a sociálnym sieťam môže veľký príbeh priniesť ktokoľvek. Médiá sa preto musia odlíšiť. Väčšina z nich bohužiaľ len naďalej kopíruje rovnaké informácie do inej podoby. Nájdu sa však aj takí, ktorí experimentujú s novými projektami.
Diskusia v reálnom čase
Social TV platforma je nastupujúcim trendom, ktorý by mal dodať kreatívnu injekciu televíznemu priemyslu. Stačí k tomu smart TV a šikovná mobilná aplikácia. „Technológia smart TV ponúka ďalšiu možnosť ako zapojiť diváka do deja a vytvoriť tak hlbší vzťah medzi ním a televíznym kanálom. Mobilné aplikácie sú preto smerom, ktorým chceme ísť,“ vraví Ally Branley z britskej televízie Channel 4. Dodáva, že divák hľadá pridanú hodnotu a aplikácia by teda mala byť hlavne praktická. Vo Veľkej Británii vlastní smart TV už viac ako 2 milióny ľudí. Aktivizovať sa teda snažia aj samotné televízne kanály. Channel 4 napríklad využila internet v televízii v jednom zo svojich najsledovanejších programov o zdraví. Pravidelne sa diváci na obrazovkách stretávajú so špecialistami v medicíne. Televízny kanál toto stretnutie sprostredkováva už aj interaktívne. Diváci posielajú svoje otázky priamo počas vysielania cez sociálne siete a doktor na ne odpovedá. Otázky ostatných divákov sa majiteľom smart TV objavujú na obrazovke.