Cestovné kancelárie nebudú musieť uvádzať konečnú cenu za zájazd. Tá sa doteraz uvádzala vrátane všetkých platieb spojených s poskytnutím zájazdu, ktorú spotrebiteľ zaplatí. Poslanci Národnej rady SR totiž začiatkom mesiaca odmietli návrh novely zákona o reklame, ktorý navrhovala strana OĽaNO, vstupujúca do volieb pod vedením Igora Matoviča.
Táto povinnosť sa mala pre cestovky zaviesť novelou. Návrh rátal aj s tým, že ak by nebolo možné vopred určiť konečnú cenu zájazdu, predávajúci by mal v reklame uviesť reprezentatívny príklad zájazdu. V tomto znení by tak musel obsahovať popis všetkých služieb a konečnú cenu, ktorú spotrebiteľ nakoniec zaplatí.
Podľa názoru strany I. Matoviča OĽaNO v praxi totiž často dochádzalo k situáciám, keď spotrebiteľ bol reklamou uvedený do omylu alebo cena uvádzaná v reklame vzbudzovala dojem, že je nižšia, ako bola následná konečná cena, ktorú mal spotrebiteľ za zájazd a s ním súvisiace služby uhradiť. Pre zákazníkov cestovných kancelárií teda naďalej platí, že plánovaný zájazd si musia pri porovnávaní prepočítať ešte s dodatočnými poplatkami.