Úspešný reťazec Four Seasons kvôli tomu zmenil celú svoju digitálnu stratégiu. V ekonomickej kríze láka na luxus a interaktívny servis. Ako na to na nám povedala priamo marketingová manažerka pre globálne kampane reťazca, Elizabeth Pizzinato.
V minulosti hostí zaujímalo či sú v cene hotela raňajky. Dnes sa rozhodujú podľa toho, či máte pripojenie k internetu. Aj kvôli tejto narastajúcej posadnutosti ľudí virtuálnym svetom postupne začal prispôsobovať Four Seasons celú svoju digitálnu stratégiu novým podmienkam. Marketingová manažerka Elizabeth Pizzinato sa o svoje skúsenosti podelila aj na nedávnej konferencii o sociálnych médiach v Londýne. Základom podľa nej vždy zostane dobrý príbeh. Menia sa len komunikačné kanály, ktorými ho treba dostať ku klientovi. Pred rozšírením komunikácie Four Seasons investoval nemalé peniaze do prieskumu spotrebiteľského chovania, a to hneď na štyroch kontinentoch.
Dvojaké zameranie