Internetový obchod predávajúci topánky neznie ako výnosný biznis. A predsa americká spoločnosť Zappos za desať rokov vyrástla z nuly na miliardu dolárov obratu ročne. Zároveň sa pravidelne radí medzi najobľúbenejšie pracoviská. Len vďaka firemnej kultúre a „šťastnému“ prístupu k zákazníkom.
Keď sa zamestnanec Zapposu prihlási do firemného systému, objaví sa pred ním fotografia náhodného kolegu. Zamestnanec dostane niekoľko možností, aby zaškrtol správne meno osoby na fotografii. Potom sa mu ukáže profil a životopis zobrazeného človeka. Vo firme Zappos tomu interne hovoria „ksichtovaná“. Za nesprávne odpovede nikto nedostáva trestné body, pri správnych rastie skóre. Cieľom hry je lepšie poznať kolegov vo firme.
Nie je to jediná vec, ktorá je vo firme predávajúcej topánky cez internet iná. Zamestnanci môžu písať blogy, nakrúcať a sprostredkúvať videá z vnútorného diania vo firme, vymýšľať súťaže a realizovať nápady. Každý rok, keď sa robí kniha o firemnej kultúre, môžu pridať komentár, čo kultúra Zapposu pre nich znamená.