Skúsenosť s „nadvládou“ obchodu má jednoduchú linku. Anton Fabuš, predseda predstavenstva spoločnosti Púchovský mäsový priemysel, ju pomenoval jednou vetou. „Základná filozofia obchodu je, aby mu dodávateľ priviezol tovar včas, v termíne, objednanom množstve a kvalite. Túto základnú filozofiu obchodu vštepujem dennodenne svojim manažérom. Keď ju pochopia, tak máme obchod, keď nie, je po obchode. Aj keby ste mali brata na príjme v obchode a vy ako dodávateľ túto základnú filozofiu obchodu nedodržíte, obchod neuskutočníte, ani brat nepomôže,“ zdôrazňuje A. Fabuš.
Zdá sa, že manažéri základnú filozofiu obchodu chápu, vidno to na raste tržieb od roku 2007. Kvalitu výrobkov hodnotia zákazníci tým, že výrobok kúpia.
A. Fabuš tvrdí, že menších a malých výrobcov mäsa je pomerne dosť. Navzájom sa podrážajú cenami, každý sa snaží dostať na trh. „Trpíme tým všetci,“ hovorí.