V poradí tretí StartupWeekend v Bratislave, ktorý sa konal v polovici októbra, vyhrala vtipná mobilná aplikácia Best Boyfriend. Inými slovami, je to eso v rukáve každého moderného muža. Mužom totiž v mobile pripomenie všetky špeciálne dátumy, výročia či narodeniny priateľky alebo manželky. Iste, možno muži s touto aplikáciou nehrajú celkom fér, ale partnerky ostanú spokojné a podľa odbornej poroty víťazi zaujímavo splnili všetky požiadavky dnes potenciálne úspešnej biznis idey. Na tretí StartupWeekend Bratislava sa prihlásilo 73 účastníkov, z toho 35 študentov. Z pôvodne 21 nápadov sa na základe najvyššieho počtu hlasov vybralo 12 projektov, na ktorých počas celého víkendu pracovali grafici, webdizajnéri, programátori a marketéri.
PRED PROFÍKMI. StartupWeekend na Slovensku nadviazal na celosvetové stretnutia s rovnakým názvom a cieľom. Päťdesiatštyri hodín, žiadne zbytočné reči, len skutky, správne myšlienky a výsledky očakávajú spolu s jednoduchou filozofiou organizátori všade po svete. Do poroty, ktorá po maratóne vymieňania si ideí rozhodovala o najlepšom výsledku, zasadli napríklad Ján Cifra zo spoločnosti Piano, Ivan Štefunko z Neulogy, Ivan Debnár z The Spot či Milan Dubec z Azetu. Nie je sa čo čudovať, keďže práve duo Dubec a Debnár pred viac ako desiatimi rokmi zakladalo dva najväčšie internetové portály na Slovensku a tematiku startupov poznajú aj z osobnej skúsenosti. „Zaujímalo nás najmä reálne využitie aplikácie a marketingový potenciál,“ dodal M. Dubec.
Na druhom mieste sa umiestnil tím Stock.me, ktorý so svojou aplikáciou ponúka riešenie na inventúru majetku pre menšie firmy. Tretie miesto získal tím iRun from Dogs, ktorý motivuje na beh zvukom štekajúcich psov. Špeciálnu cenu si odniesol tím Gamifi.cc za nápad, ako do HR procesu zakomponovať interaktívnu hru, ktorá bude analyzovať osobnosť na základe herných rozhodnutí.