Štvrtok, 17. október, 2019 | Meniny má Hedviga

Tvár značky

Jediný zaručený recept, ako môže značka profitovať z Facebooku, neexistuje

To, že s prezentáciou firmy na Facebooku netreba otáľať, bola rada relevantná pred rokmi. Dnes sú komerčné informácie neoddeliteľnou súčasťou aktivity na sociálnych sieťach a používatelia sú nimi presýtení. Už však nezáleží len na tom, či firma na Facebooku je. Dôležité je, či má čo povedať.

Pôvodne študentskú sociálnu sieť objavili firmy veľmi rýchlo. Podľa lanského prieskumu InSites Consulting využíva Facebook v Spojených štátoch až 80 percent firiem. Na Slovensku sa podľa nedávneho Trend Barometra len 32 percent firiem vyjadrilo, že Facebook je pre ne dôležitý komunikačný nástroj.

Článok pokračuje pod video reklamou

Napriek tomu tam nájdete takmer každú známejšiu firmu. Niet sa čomu čudovať. Facebook v novembri prekročil hranicu dvoch miliónov registrovaných Slovákov a to umožňuje zasiahnuť prakticky akúkoľvek cieľovú skupinu. Diskusia už nie je o tom, či byť na Facebooku alebo nie, ale o tom, v akej forme. A s tým si mnohé firmy nevedia dať rady. Sieť zavše vnímajú ako nástroj jednosmerného marketingu, ale tým nie je. Dôležité je počúvať.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4KQ2 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M4KQ2 na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie z ekonomiky

Inzercia - Tlačové správy

  1. Podnikateľský úver, s ktorým ušetríte
  2. Aj s SUV môžete jazdiť ekologicky a ekonomicky
  3. 5 rád Ľudmily Kolesárovej, ako napísať projekt a získať grant
  4. Vysokoškoláci zarobia už o 587 eur viac ako stredoškoláci
  5. Ojazdené pneumatiky odovzdajte, šetríte tak životné prostredie
  6. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope
  7. Nestarnú, ale dozrievajú
  8. Výskumný park v Rakúsku zistil, ako sa býva najzdravšie
  9. Limitovaná ponuka: balík SME.sk + DIGI GO so zľavou až 52 %
  10. Rýchlejšie doma. Už čoskoro.
  1. Slováci sú chlebovým národom
  2. Ojazdené pneumatiky odovzdajte, šetríte tak životné prostredie
  3. Kedy je správny čas nasťahovať sa do novostavby?
  4. P3 začína na východe Slovenska s výstavbou parku
  5. Zľavnené študentské lístky na dopravu s ISIC už aj cez mobil
  6. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope
  7. Kto vyhrá súboj medzi prírodnými a syntetickými diamantmi?
  8. Otvorenie nového sídla DELTA sprevádzala virtuálna realita
  9. Podnikateľský úver, s ktorým ušetríte
  10. Limitovaná ponuka: balík SME.sk + DIGI GO so zľavou až 52 %
  1. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 13 911
  2. Čo na aute vymyslela žena a čo výrobca telefónov? 11 657
  3. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope 11 174
  4. Čo všetko dnes majú deti v mobiloch? Boli by ste prekvapení 11 017
  5. 5 rád Ľudmily Kolesárovej, ako napísať projekt a získať grant 10 252
  6. Výskumný park v Rakúsku zistil, ako sa býva najzdravšie 9 719
  7. Týmto trikom sa dajú v aute umiestniť tri autosedačky 9 169
  8. Vysokoškoláci zarobia už o 587 eur viac ako stredoškoláci 8 933
  9. Vyrába koláče pre celiatikov. Najobľúbenejšie zákusky prekvapia 7 718
  10. Luxusný hybrid za 22 900 eur. Nadpriemerný už v základnej výbave 7 468