Originálny Shtoor
Dva roky od otvorenia prvej pobočky je zo Shtoora populárna sieť kaviarní. Do veľkej miery za to vďačí práve Facebooku. S jedenásťtisíc fanúšikmi je to v oblasti, ktorá nesúvisí s IT a je obmedzená len na Bratislavu, pozoruhodné číslo.
Spolumajiteľ Shtoora Martin Bajaník, ktorý má na starosti marketing, hovorí, že veľký počet fanúšikov nie je jeho cieľ. Oveľa dôležitejšie je, aby si u menšieho množstva ľudí vybudovala značka vďaka Facebooku lojálnosť. „Sociálna sieť je médium okamžitej odozvy. Ľudia sa nás prostredníctvom Facebooku, na rozdiel od e-mailu, nehanbia kontaktovať,“ tvrdí. Vďaka sieti získava vzácnu odozvu najmä v oblasti zákazníckeho servisu. Problémy sa snaží čo najrýchlejšie vyriešiť, aby ľudia videli, že firme na nich záleží.