Michal Meško z kníhkupectva Martinus hovorí, že sa snažia byť na každej sociálnej sieti. „Na Facebook sme prišli, keď tam bolo zo Slovenska len pár desiatok tisíc ľudí. A stránku sme nezaložili preto, že sme vedeli, aký bude o päť rokov populárny, ale preto, že sa nám to zdalo zaujímavé.“ Kníhkupectvo využíva aj Twitter a pochvaľuje si ho. Aj keď tam má v porovnaní s Facebookom len zlomok nasledovníkov, odozva ľudí je na tomto kanáli často kvalitnejšia. Martinus nájdete aj na Pintereste, Googli+ či Foursquare.
Svoju twitterovú základňu si pomaly snaží budovať aj obchod s tričkami Dedoles. „Objaviteľ“ Dedolesa Jaroslav Chrapko tvrdí, že Twitteru chýba masovosť Facebooku, ale aj tak je veľmi účinný – napríklad pre online či PR agentúry.
Martin Bajaník, marketingový manažér kaviarne Shtoor, naopak tvrdí, že „Twitter funguje na Slovensku dosť zle kvôli jazyku“. Dĺžka príspevkov je totiž obmedzená na 140 znakov a tie dokáže angličtina využiť oveľa lepšie. Kaviareň však používa geolokačnú sociálnu sieť Foursquare, do štyroch prevádzok sa ľudia prihlásili sedem- tisíckrát.