Vianočné nákupy a príjmy predajcov minulý rok výrazne ovplyvnil predaj kupónov prostredníctvom zľavových portálov. Najväčší z nich ZlavaDna.sk uvádza, že tržby portálu v decembri vzrástli v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka o 95 percent. Celkove za vlaňajšok predali kupóny v hodnote jedenásť a pol milióna eur. Slováci podľa štatistík najviac nakupovali kupóny do reštaurácií. Vianoce už tradične zľavovým portálom priniesli tržby predajom kupónov na zážitkové darčeky, cestovateľské ponuky a rozličné tovary. Priamo počas Štedrého dňa sa podľa ZlavaDna.sk nakupovalo v priemere za šesťdesiat eur. „Ľudia volili predovšetkým cestovateľské ponuky, ktorých sa predalo viac ako 270 len počas tohto dňa. Dopyt trhu po zľavách neustále narastá, čo nás núti stále rozširovať svoje pole pôsobenia. Minulý rok nám napríklad do portfólia pribudli rôzni zdravotnícki klienti a banky, tento rok máme ambíciu preraziť v oblasti módy,“ uvádza Zdenko Hoschek, konateľ ZlavaDna.sk. Dôvera v internetové nakupovanie rastie. Dôkazom je aj zvyšujúca sa priemerná cena kupónu. Tá bola vlani tridsať eur.
