Letecký biznis definitívne prichádza o Nikiho Laudu (67). Končí spoločnosť Lauda Air, ktorá legende motoristického športu dávno nepatrí, a Niki nemecký vlastník premaľováva na farby flotily Air Berlin. N. Lauda si už nechce sadnúť ani do kresla pilota. Na zemi pomáha riadiť stajňu Mercedes AMG Petronas vo formule 1.
Niekdajší trojnásobný majster sveta formuly 1 koncom sedemdesiatych rokov vstúpil do leteckej brandže a založil v Rakúsku Lauda Air. Začal s dvoma lietadlami, chcel voziť najmä fanúšikov formuly 1 a dovolenkárov. Po zložitých začiatkoch a prekážkach zo strany štátnych Austrian Airlines sa však aerolinky najmä vďaka servisu stali populárnou charterovou spoločnosťou. Neskôr sa napriek nevôli Austrianu presadili aj na pravidelných linkách. V roku 1992 Lauda Air začal spoluprácu s nemeckou Lufthansou, ktorá priniesla aj nový kapitál. V roku 1997 získali v Lauda Air menšinový podiel Austrian Airlines. A od roku 2000 je Lauda Air už plne v rukách Austrianu. V tom čase mal vážne finančné problémy, spory s vedením Austrianu a musel čeliť aj kritike audítorov za postup pri devízových obchodoch. To všetko zapríčinilo, že N. Lauda zo spoločnosti odišiel. Súčasne sa musel zaviazať, že dva roky nebude v leteckom odvetví podnikať. Názov Lauda Air však z trupu lietadiel nezmizol. Mnohých to miatlo, ale pre Austrian bol názov dcérskej firmy Lauda Air príliš cenný. Z posledného boeingu Austrian Airlines odstránia starý názov až tento rok na jar a na charterovom trhu budú vystupovať ako Austrian myHoliday.