Keď pred štyrmi rokmi začínali na svojom, jeden z prvých klientov povedal, že nevedia, do čoho idú. Michal Vyšinský si na tie slová často spomína. Vraví, že niekedy mali až naivné očakávania, ale keďže onen náročný klient u nich zostal a pribudli ďalšie známe značky, ich vykročenie stálo za to.
Desať rokov pracoval v prie- skume trhu v Prahe i Bratislave pre veľkú nadnárodnú spoločnosť. Určite tam mohol byť doteraz. Prešiel od jednoduchších úloh pri spracúvaní dát a prípravy tabuliek až po organizáciu projektov, návrhy a zodpovednosť za klientov a implementáciu prieskumov. Potom si však s kolegyňou Stankou Púčkovou povedal, že pôjdu na vlastné. Rodilo sa to postupne. Najprv sa zamýšľali, ako skvalitniť informovanosť verejnosti a potenciálnych klientov, aby sa prieskum trhu využíval sofistikovanejšie. Chceli vytvoriť portál, kde by odborníci z agentúr, klienti, reklamné a mediálne agentúry sprostredkúvali odborné informácie verejnosti. Predstavy sa však zmenili. V roku 2009 obaja opustili všetky istoty v zabehnutej firme a odštartovali ich vlastnú agentúru 2muse.
ČO ZNAMENÁ MUSE? Hĺbanie, uvažovanie, aktívne dumanie či múzu. Podľa spoluzakladateľa, majiteľa a riaditeľa Michala Vyšinského 2muse znamená aj „2M“ nástroje, čiže produkty a riešenia. Hoci na Slovensku pôsobí v prieskume zhruba pätnásť agentúr, 2muse je podľa obratu z prieskumných projektov na štvrtom mieste a počtom ľudí, ktorí sa na výkonoch podieľajú, sú trojkou. Aj preto v ostatnom ročníku súťaže spoločnosti Ernst & Young Podnikateľ roka vyhlásila porota M. Vyšinského za Začínajúceho podnikateľa roka 2012.