Dnes má sedemnásť a svoj softvér Summly predal firme Yahoo! údajne za 30 miliónov dolárov. Nick D’Aloisio bude možno ďalší Mark Zuckerberg. Začiatok má veľmi dobrý.
Skratku TLDR (z anglického spojenia „too long, didn’t read“) deti internetu verne poznajú. Používa sa vo webových disku- siách či fórach a ľudia ňou vyjadrujú, že text je pridlhý a nemajú chuť ho čítať. Skratku si osvojili aj niektorí autori, ktorí ňou označujú sumarizáciu článku určenú pre netrpezlivých a priveľmi zaneprázdnených.
Keď sa raz, ešte ako pätnásťročný školák z Londýna, Nick D’Aloisio na webe pripravoval na test z dejepisu, zistil, že medzi digitálnymi informáciami sa nevie zorientovať. Zišlo mu na um, že by bolo praktické, keby každý text na internete obsahoval krátke zhrnutie.