Nekonečná modrá farba Azúrového pobrežia, ladný francúzsky štýl, gurmánske „vychytávky“ a ďalšie prednosti sú zaručeným magnetom pre pôžitkárov. Manželia Tisovci, ktorí žijú v Monaku, našli spôsob, ako tieto lákadlá ponúknuť krajanom bez ohľadu na rozpočet.
O tom, ako nájsť podnikateľskú príležitosť a sen postupne pretvárať na realitu, vedia manželia Martin a Petra Tisovci, ktorí sa udomácnili v Monackom kniežatstve, dosť. „Prvý raz som prišiel do Saint Tropez ešte ako študent strednej školy brigádovať do kuchyne pre jednu cestovnú kanceláriu. Veľmi sa mi tu zapáčilo a hneď som vedel, že toto je miesto, kde chcem jedného dňa žiť,“ začína svoj životný príbeh Martin. Svoje sny chcel naozaj uskutočniť, a tak sa po skončení školy a vojenčiny s vtedy ešte priateľkou Petrou vybrali z malého mestečka Bytča do juhofrancúzskeho mesta Saint Tropez.
PÄŤSTO EUR A BEZ JAZYKA. „Prišli sme sem v roku 2003 s päťsto eurami vo vrecku a bez znalostí francúzštiny,“ pokračuje Martin a manželka Petra sa pri tejto spomienke ticho usmieva. Z tejto hotovosti si zaplatili mesačné ubytovanie v kempe a na druhý deň išli hľadať prácu. Mali správny „drive“ i šťastie, a tak si postupne našli dve-tri zamestnania. Martin prešiel rôznymi prácami v záhradníctve, predával v obchode, pomáhal na jachte, robil sprievodcu a dokonca si vyskúšal prácu kameramana.