A ešte úročia. Svoj softvér a službu ProfitUp rozvinuli a spropagovali tak, že medzi ich zákazníkov sa teraz počítajú aj známe obchodné siete. Nový ročník súťaže štartuje práve teraz a časopis Profit patrí medzi spoluvyhlasovateľov.
Na začiatku bol nevinný blog o teniskách. Daniel Minárik, ktorý v tom čase pracoval pre Nike, ich zbieral a chcel o nich písať. Jozef Štefanka mu programoval webovú stránku. Zo „zábavky“ vzniklo pevné partnerstvo, ktoré je základom úspechu ich firmy retail.bi aj aplikácie a služby ProfitUp, ktorú šijú na mieru maloobchodníkom túžiacim spoznať lepšie svojich zákazníkov.
Obaja majú hlavu na dáta. Daniel ich vie poukladať do ľahko pochopiteľných grafov a tabuliek, aby z nich obchodník získal informácie, ktoré práve potrebuje. A Jozef z nich zas dokáže vytvoriť používateľsky priateľskú aplikáciu, ktorá sa dá prezerať na tablete alebo smartfóne.