Zrejme neprekvapí, že Bratislavčania majú radi nákupy. Ale nielen vtedy, keď si môžu na tovar siahnuť. Nakupujú čoraz častejšie aj cez internet. Potvrdzuje to najnovší prieskum spoločnosti Heureka.sk s výskumnou agentúrou NMS Market Research, ktorý sa uskutočnil na celom Slovensku. Rôznorodú kúpyschopnosť podľa neho badať nielen v kamenných, ale práve v internetových obchodoch. Za uplynulých dvanásť mesiacov minulo v e-shopoch viac ako 800 eur až 24 percent Bratislavčanov. Vo výdavkoch na internete nasleduje Žilinský (16 percent), potom Košický a Prešovský kraj. Najmenej sa na internete chce nakupovať Banskobystričanom. „Hoci suma, ktorú na internete míňame, sa líši podľa regiónu, všetky kraje majú spoločné, že v e-shopoch ľudia najčastejšie nakupujú oblečenie, obuv a doplnky,“ hovorí projektový manažér portálu Heureka.sk Kamil Demuth a dodáva, že tento sortiment za posledný rok nakúpilo online takmer 40 percent Slovákov.