Odborníci radia - Ak chcete mať úspešnú firmu a získať viac zákazníkov, sledujte vývoj v zahraničí. Čo nového v sociálnych médiách a čo sa k nám eštelen chystá?
Posledné mesiace sa v zahraničí preberá potenciál zdielania krátkych videí cez sociálne siete. Táto možnosť nie je novinkou ale do pozornosti sa dostala v momente, kedy Twitter uviedol na trh mobilnú aplikáciu s názvom Vine. Vďaka nej môžete natočiť krátke šesťsekundové video a ihneď ho zdieľať vo svojom príspevku na Twitteri. Hoci sa zdá, že tento čas je príliš krátky, tvorcovia si myslia opak. Najväčším problémom mnohých videí je vraj ich dĺžka. Uživatelia často nevedia vybrať len to najdôležitejšie a tak sa divák často nudí. Ak máte na hlavnú myšlienku len pár sekúnd, dáte si záležať čo ukážete.
Každá novinka je vždy „zneužitá“ na komerčné účely. A tak sa otvorila aj možnosť firmám pre zaujímavé reklamy. A s ňou aj otázka. Dá sa propagovať produkt či služba v šiestich sekundách? Odborníci tvrdia, že tvorcovia budú nútení viac experimentovať s obrazom a výsledky v niektorých prípadoch môžu byť omnoho zaujímavejšie. Na ukážku pár odvážlivcov, ktorí sa pustili do skúšania medzi prvými.