Na začiatku ich cesty bolo objavenie skrytého potenciálu. „Pracovali sme vo firmách v zdravotníctve a zistili sme, že súkromné kliniky sa veľmi zaujímajú o mobilný marketing a sociálny marketing. To nás najprv veľmi prekvapilo, ale neskôr sme v tom uvideli potenciál,“ hovorí Josipa Majićová.
Väčšina IT firiem však podľa jej slov nerozumie špecifickým reguláciám či potrebám zdravotníckeho trhu a nemocnice zároveň nemajú kapacity na vyvíjanie vlastného riešenia. Dali sa teda s Anou Buricovou dokopy a vytvorili produkt, ktorý si môže zobrať a využiť akákoľvek nemocnica na svete.
DRAVÝ. Ich aplikácia IDerma je niečo ako súkromný Facebook pre klientov jednej kliniky. Môžu pomocou nej medzi sebou komunikovať a nemocnica vďaka tomu svojich pacientov lepšie pozná. Softvér predávajú ako „white-label“, teda označenie si na aplikáciu dá nemocnica. Inštitúcie si od startupu softvér prenajímajú za 99 dolárov mesačne a potom ho môžu ponúkať všetkým svojim klientom. Startup potom spracúva údaje a dodáva ich nemocniciam.