Firmy 21.storočia by si mali uvedomiť, že skutočne inovatívne sa stanú vtedy, ak sa inovatívne myslenie nebude sústreďovať iba v ich výskumných centrách či v hlavách niekoľkých vyvolených. Ale vtedy, ak sa stane bežnou súčasťou práce celej organizácie a bude prirodzenou súčasťou firemnej kultúry.
Na jednej konferencii sa opýtali účastníkov, ktorí pracovali v malých skupinách, čo je pre ich firmu najdôležitejšie – produkty a služby, ľudia či procesy. Najmenej hlasov dostali prekvapujúco produkty a služby. Zástancovia tejto kategórie však argumentovali tým, že firma predsa nemôže prežiť, pokiaľ nebude vyvíjať nové produkty a služby. Druhý najmenší počet hlasov získali procesy. Ich obhajcovia tvrdili, že produkty dnes majú oveľa kratší životný cyklus a dobrý proces vývoja nového produktu je základnou esenciou úspechu. Kým ľudia do firmy prichádzajú a odchádzajú z nej, procesy ostávajú, preto sú dôležité.
Najviac zástancov získala kategória ľudia, ktorí sa skrývajú za procesmi, ako aj za vytvorením myšlienky nového produktu či služby. Treba priznať, že neexistuje správna odpoveď na túto otázku. Je to, ako keď sa pýtate, čo je v tele najdôležitejšie – mozog, srdce alebo pľúca. Na prežitie sú nevyhnutné všetky.