Už v minulosti sa úspešní a vysokopostavení páni stretávali v privátnych kluboch. Mali do nich prístup iba vyvolení a dobré známosti im pomáhali zveľaďovať nadobudnuté statky. Niečo podobné, len v modernejšom šate a prístupnejšie verejnosti sa objavuje aj na Slovensku.
Predstavte si, že podnikáte v gastronómii a potrebujete zrekonštruovať kuchyňu. Ide o rozsiahle práce a keďže nechcete ohroziť fungovanie podniku, hľadáte spoľahlivých remeselníkov, ktorí to urobia rýchlo a dobre. Najlepšie by bolo, keby vám niekoho odporučili vaši známi. Ale čo ak nikoho vhodného nepoznáte? Presne v takom prípade môžu pomôcť kolegovia z klubu Business for Breakfast (BfB).
Tento koncept vznikol vo Veľkej Británii, kde sa v súčasnosti teší veľkej popularite. Podľa interných štatistík uzatvoria členovia klubov každý týždeň desaťtisíc obchodov. Jedným z prvých cieľov bolo, aby sa šéfovia firiem rozprávali medzi sebou, nie cez svoje sekretárky, a aby ich biznis získal konkrétnu ľudskú tvár. Ide o marketingovú stratégiu na rozširovanie pracovných kontaktov a prístup k novým zákazkám.