Ostatný rok bol pre troch hlavných operátorov na slovenskom telekomunikačnom trhu v podstate prelomový. Do diania čiastočne zasiahli aj nové technologické hračky ako tablety a smartfóny. Ich prepojenie s telefónnymi hovormi a internetom sa prakticky stiera. To je aspoň súčasný cieľ operátorov. Dať klientom možnosť volať čo najviac, neobmedzene, v spojitosti s pripojením na internet, bez viazanosti. Zákazník je už takmer pán.
„V ostatných rokoch badáme na slovenskom telekomunikačnom trhu polarizáciu. Existujú dve skupiny zákazníkov. Jedna skupina je taká, ktorá chce šetriť a platiť len za to, čo minie, nič navyše, a druhá skupina zákazníkov sa v komunikácii nechce obmedzovať. Tejto polarizácii trhu sme sa prispôsobili aj my. Zákazník by mal v prvom rade vedieť, čo chce a čo potrebuje, a podľa toho si vybrať ten najvhodnejší volací program. Port- fólio produktov je preto dnes nastavené tak, aby si každý vybral podľa toho, čo potrebuje a preferuje,“ uvádza hovorkyňa Orangeu Slovensko Alexandra Piskunová.