Keď Twitter ohlásil v septembri vstup na burzu, nebolo to prostredníctvom tlačovej agentúry ani prestížneho vestníka. Svoje plány zverejnil na Twitteri. Aj keď v mnohom má oproti konkurenčnému Facebooku navrch, chýba mu jedno – zisk. A tak sa mnohí pýtajú, či nejde len o ďalšiu bublinu.
So stručnou sociálnou sieťou Twitter, kde je každá správa obmedzená na 140 znakov, sa mnohí Slováci len zoznamujú. Na svete sa k nej však pripája každý mesiac vyše dvesto miliónov používateľov. Sieť je mimoriadne populárna u celebrít a odborníkov, ktorí ju často používajú ako hlavný promočný a komunikačný kanál.
Keď sa 7. novembra začalo na newyorskej burze obchodovať s akciami firmy, investorov zaujímala predovšetkým perspektíva rastu. Tá vyzerá naozaj zaujímavo. V roku 2007 cez službu prúdilo priemerne štyritisíc správ za deň. O rok neskôr to už bol milión správ denne a v polovici roka 2010 sa množstvo zvýšilo na sto miliónov. Dnes sa Twitter chváli číslom päťsto miliónov príspevkov – v twitterovskom slovníku tweetov – denne.