Pondelok, 25. január, 2021 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky

Idem s kožou na trh

Z najznámejšieho poštára na Slovensku sa zhruba za desať rokov prepracoval vlastnou kreativitou do momentu, keď sa jeho meno stalo značkou

Jano Gordulič je dnes značka. Z najznámejšieho poštára na Slovensku sa zhruba za desať rokov prepracoval vlastnou kreativitou do momentu, keď sa jeho meno stalo značkou. Pritom polovicu z tej cesty strávil skrytý za pseudonymom a v zákulisí úspešných projektov. Dnes však vraví, že rebrandoval. Nastal pre neho čas vyjsť na trh so svojou kožou, menom, skúsenosťami a nápadmi.

Na svojej webovej stránke tvrdíte: „Nepanikárte, volajte Gorduliča.“ O čo ide?

To musíme zabŕdnuť ďalej do mojej minulosti, pretože až tak sa k tomu dostaneme. Začalo to najskôr v poslednom ročníku Vysokej školy múzických umení v odbore produkcia a manažment, keď som zistil, že sa na nej nebude veľa diať a treba ešte niečo popritom robiť. Oproti iným som mal našťastie aspoň predstavu, čo by som chcel ďalej robiť. Preto som nepanikáril a rovno napísal do jednej väčšej PR agentúry. Môj prvý kontakt s nimi sa zakladal skôr na prosbe o prijatie než ohurovaní skúsenosťami. Klaplo to veľmi dobre a čoskoro som už mal ako dvadsaťdvaročný prehľad o tom, ako funguje mediálny biznis, čo robí account manažér a ako sa spolupracuje s médiami. Fungovalo to natoľko dobre, že som trávil viac času v práci než v škole, až mi z nedochádzania hrozil problém. J Zistil som však, že dokážem urobiť čokoľvek zo zadaní, a zdržuje – a nebaví – ma chodiť do práce, že viem všetko robiť od počítača. Po mesiacoch naťahovania so šéfom o mojom odchode, som už chcel odísť a posunúť sa, on chcel, aby som zostal, a presviedčal ma peniazmi. Myslel si, že vyššia mzda to napraví, ale sloboda bola v dvadsiatich troch rokoch dôležitejšia než hotovosť.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4MQB na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M4MQB na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie z ekonomiky

Inzercia - Tlačové správy

  1. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  2. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  5. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  6. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  7. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  8. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  1. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  2. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  3. Operatívny lízing zmierni dopady krízy na váš biznis
  4. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  5. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  6. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  7. Hygge ako životný štýl
  8. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 40 941
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 37 322
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 14 409
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 292
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 846
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 787
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 273
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 188
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 051
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 925
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Zľava: Jozef Brhel, Milan Fiľo, Jaroslav Haščák a Juraj Široký.

Skupina najbohatších Slovákov má vyššie ambície ako kaviareň či reštauráciu.

20 h

Prvá vlna ich minula, druhá udrela horšie.

10 h

Nemocnica nikdy nezažila toľko úmrtí.

22. jan