Streda, 16. október, 2019 | Meniny má Vladimíra

Idem s kožou na trh

Z najznámejšieho poštára na Slovensku sa zhruba za desať rokov prepracoval vlastnou kreativitou do momentu, keď sa jeho meno stalo značkou

Jano Gordulič je dnes značka. Z najznámejšieho poštára na Slovensku sa zhruba za desať rokov prepracoval vlastnou kreativitou do momentu, keď sa jeho meno stalo značkou. Pritom polovicu z tej cesty strávil skrytý za pseudonymom a v zákulisí úspešných projektov. Dnes však vraví, že rebrandoval. Nastal pre neho čas vyjsť na trh so svojou kožou, menom, skúsenosťami a nápadmi.

Na svojej webovej stránke tvrdíte: „Nepanikárte, volajte Gorduliča.“ O čo ide?

To musíme zabŕdnuť ďalej do mojej minulosti, pretože až tak sa k tomu dostaneme. Začalo to najskôr v poslednom ročníku Vysokej školy múzických umení v odbore produkcia a manažment, keď som zistil, že sa na nej nebude veľa diať a treba ešte niečo popritom robiť. Oproti iným som mal našťastie aspoň predstavu, čo by som chcel ďalej robiť. Preto som nepanikáril a rovno napísal do jednej väčšej PR agentúry. Môj prvý kontakt s nimi sa zakladal skôr na prosbe o prijatie než ohurovaní skúsenosťami. Klaplo to veľmi dobre a čoskoro som už mal ako dvadsaťdvaročný prehľad o tom, ako funguje mediálny biznis, čo robí account manažér a ako sa spolupracuje s médiami. Fungovalo to natoľko dobre, že som trávil viac času v práci než v škole, až mi z nedochádzania hrozil problém. J Zistil som však, že dokážem urobiť čokoľvek zo zadaní, a zdržuje – a nebaví – ma chodiť do práce, že viem všetko robiť od počítača. Po mesiacoch naťahovania so šéfom o mojom odchode, som už chcel odísť a posunúť sa, on chcel, aby som zostal, a presviedčal ma peniazmi. Myslel si, že vyššia mzda to napraví, ale sloboda bola v dvadsiatich troch rokoch dôležitejšia než hotovosť.

Článok pokračuje pod video reklamou
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4MQB na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M4MQB na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie z ekonomiky

Inzercia - Tlačové správy

  1. Aj s SUV môžete jazdiť ekologicky a ekonomicky
  2. Kedy je správny čas nasťahovať sa do novostavby?
  3. Čo na aute vymyslela žena a čo výrobca telefónov?
  4. Podnikateľský úver, s ktorým ušetríte
  5. 5 rád Ľudmily Kolesárovej, ako napísať projekt a získať grant
  6. Vysokoškoláci zarobia už o 587 eur viac ako stredoškoláci
  7. Týmto trikom sa dajú v aute umiestniť tri autosedačky
  8. Ojazdené pneumatiky odovzdajte, šetríte tak životné prostredie
  9. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope
  10. Nestarnú, ale dozrievajú
  1. Slováci sú chlebovým národom
  2. Ojazdené pneumatiky odovzdajte, šetríte tak životné prostredie
  3. Kedy je správny čas nasťahovať sa do novostavby?
  4. P3 začína na východe Slovenska s výstavbou parku
  5. Zľavnené študentské lístky na dopravu s ISIC už aj cez mobil
  6. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope
  7. Kto vyhrá súboj medzi prírodnými a syntetickými diamantmi?
  8. Otvorenie nového sídla DELTA sprevádzala virtuálna realita
  9. Podnikateľský úver, s ktorým ušetríte
  10. Limitovaná ponuka: balík SME.sk + DIGI GO so zľavou až 52 %
  1. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 13 643
  2. Čo na aute vymyslela žena a čo výrobca telefónov? 12 057
  3. Čo všetko dnes majú deti v mobiloch? Boli by ste prekvapení 11 881
  4. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope 10 785
  5. 5 rád Ľudmily Kolesárovej, ako napísať projekt a získať grant 9 821
  6. Týmto trikom sa dajú v aute umiestniť tri autosedačky 9 485
  7. Vysokoškoláci zarobia už o 587 eur viac ako stredoškoláci 9 479
  8. Výskumný park v Rakúsku zistil, ako sa býva najzdravšie 9 345
  9. Luxusný hybrid za 22 900 eur. Nadpriemerný už v základnej výbave 8 617
  10. Vyrába koláče pre celiatikov. Najobľúbenejšie zákusky prekvapia 8 210

Hlavné správy zo Sme.sk

Ilustračné foto.
Komentár šéfredaktorky Beaty Balogovej

Slovensko už počúva Gorilu, Penta ju neumlčí

Haščák sa pokúšal riadiť štát bez toho, aby ho tým poveril čo i len jeden volič.

Beata Balogová, šefredaktorka denníka SME
V údajnom spise Gorila sa píše, že Fico požiadal o kolu.
CYNICKÁ OBLUDA

Marketingový génius Haščák

Ktohovie, koľkým ľuďom by sa chcelo počúvať 39 hodín tárania nejakého zbohatlíckeho sedláka, keby on sám nezainvestoval do reklamy.