Urobiť z nich však takmer umelecké diela a spoľahlivú donáškovú službu je niečo, prečo sa ľudia k chutným kyticiam z ovocia vracajú čoraz častejšie.
Takmer pol miliardy dolárov. Keby ste túto sumu vydelili cenou jednej ruže, vyšlo by, že musíte predať milióny a milióny týchto kvetov. Ide to však aj inak – cez kytice. Ale z ovocia. Takéto tržby dosahuje spoločnosť Edible Arrangements, prvá a najväčšia americká firma na výrobu kytíc z ovocia. Ovocnokyticový biznis dokázali dvaja bratia Tariq a Kamrad Faridovci vybudovať za štrnásť rokov. Väčšina z tržieb dnes pochádza z franchisingových poplatkov od vyše 1 100 spartnerovaných donáškových služieb z rôznych krajín, od USA, Saudskej Arábie cez Taliansko, Indiu až po Čínu. Zaujímavý príbeh rodeného Pakistanca T. Farida, ktorý si prvé kvetinárstvo kúpil ako 16-ročný, má aj iné paralely: inšpiruje na Slovensku.