V jednom bratislavskom nákupnom centre pribudol nedávno nový obchod alebo lepšie povedané – galéria. Ponúka špecifický tovar, špičkové fotografie a myslí nielen na majetných zberateľov.
Na fotografie z tejto galérie netreba veľa peňazí, dôležitejší je vkus. O koncepte YellowKorner sa Profit zhováral s Janou Almanovou, ktorá má bratislavskú galériu „na svedomí“.
„Ponúkame umelecké fotografie v limitovaných a očíslovaných edíciách. Podstatou nášho konceptu je sprístupniť umeleckú fotografiu čo najširšiemu okruhu záujemcov zvýšením počtu výtlačkov za prijateľnú cenu. Série zostávajú limitované, ich cena sa však výrazne znižuje. Ku každej fotografii je pripojené osvedčenie o pravosti, ako aj jej poradové číslo v limitovanej edícii a po jej skončení, teda vypredaním poslednej fotografie limitovanej edície, už nie je možné fotografiu dotlačiť,“ vysvetľuje manažérka predajnej galérie.