Z propagačného loga, ktoré si objednalo mesto v roku 1977, aby zvýšilo tržby z cestovného ruchu, sa stala popkultúrna ikona. New York si aj vďaka tomu udržal pozíciu symbolu Ameriky. Táto značka a veci jej podobné ukázali, že aj pre mestá môže byť dizajn a branding kľúčový.
Odkedy v Sydney postavili slávnu operu, bolo Melbourne – druhé najväčšie mesto v Austrálii – v povedomí veľkej časti cudzincov zapísané ako druhotriedne. Magistrát sa to v roku 2009 rozhodol zmeniť a objednal výrazný redizajn loga, ktorý zveril americkej brandingovej agentúre Landor. Firma dostala za úlohu zjednotiť a rozvinúť značku Melbourne, ktorá bola dovtedy roztrieštená vo veľkom množstve variánt. Cieľ bol prísť s niečím, čo bude prezentovať mesto ako multikultúrnu metropolu kreatívnych ľudí.
Snaha sa vyplatila. Nielen agentúre, ktorá za netradičný redizajn získala päť ocenení, ale aj mestu samému. Vďaka novému brandingu a súvisiacim aktivitám popularita mesta poskočila dopredu. V roku 2011, dva roky po redizajne, sa dokonca dostalo do prvej desiatky indexu Anholt-GfK City Brands. To je prestížny rebríček, ktorý hodnotí vnímanie miest medzi ľuďmi v desiatich krajinách sveta.