Keď je firma malá, všetko sa dozviete akosi neoficiálne – z chodbových rečí. Buď novinky prezradí šéf pri rannej cigarete, alebo sa ich dopočujete od kolegyne pri vedľajšom stole. V každom prípade aspoň približne viete, čo sa na vašom pracovisku deje. Vo väčších firmách to však takto nefunguje. Chodbové reči v nich pripomínajú hru „na telefón“. Poznáte to – jeden niekomu niečo pošepká, ten druhý zle počuje alebo nepochopí a informácia sa modifikuje, až sa zmení na nepoznanie. To môže medzi zamestnancami vyvolať všelijaké nálady.
Úplne najhorší prípad je, keď sa ľudia pracujúci vo firme dozvedia podstatné informácie až z médií. Aj preto mnohé firmy pristúpili k vydávaniu newsletterov alebo časopisov. Práve v nich je totiž priestor na oficiálne zverejňovanie noviniek a dôležitých informácií – bez prikrášlenia „drámychtivých“ kolegov. Pozreli sme sa na to, prečo firmy časopisy pre svojich zamestnancov píšu a čo im to prináša.