Vybral si takzvané penny aukcie‚ v ktorých o tovar súťaží viacero kupujúcich. Je to ako lotéria‚ keď nevyhráte‚ prídete o vklad. On ponúkol riešenie, pri ktorom v prípade prehry môžete vložené peniaze použiť na nákup tovaru za trhovú cenu. Táto istota u ľudí zabrala. Tržby DealDash narástli z 2,2 milióna dolárov v roku 2010 na vlaňajších 54,4 milióna. Dnes 21-ročný fínsky EY Podnikateľ roka William Wolfram masívne investuje do mobilného biznisu, v ktorom vidí budúcnosť elektronického obchodu.
Keď ste mali šestnásť rokov a založili ste DealDash, čo ste vedeli?
Nič. Vlastne mal som jednu silnú stránku. Bol som naivný. Nepoznal som riziká ani konkurenciu. Ale povedal som si – prečo nie? Máme skvelú myšlienku, vieme, že je to férovejšie k zákazníkovi. Neviem, či je naivita schopnosť. Možno je.