
Gábor Boros (vľavo) a Filip VajdaZdroj: Maňo Štrauch
Úspech Refresheru, najpopulárnejšieho mediálneho webu novej generácie, spočíva zrejme v tom, že ho zakladali ľudia s nulovými skúsenosťami. Keby sa orientovali v mediálnom biznise, pravdepodobne by nič podobné v tom čase nerozbehli. A keby mali novinárske skúsenosti, asi by sa im za tri roky nepodarilo vybudovať web so 650-tisíc návštevníkmi mesačne.
Gábor Boros (vľavo) a Filip VajdaZdroj: Maňo Štrauch
USD | 1.130 |
AUD | 1.757 |
CZK | 24.915 |
JPY | 161.130 |
CAD | 1.563 |
GBP | 0.838 |
HUF | 403.550 |
PLN | 4.260 |
CHF | 0.930 |
SEK | 10.835 |