Kým etikety na fľašiach vín kvôli odlišnosti a okamžitej identifikácii zvýrazňujú meno vinára či logo vinárskej firmy, nová kolekcia vín z firmy Vitis Pezinok chcela priniesť na trh niečo úplne iné. Preto sa výrobca rozhodol pre street art a etiketu v nezvyčajnom expresívnom štýle grafitov. Dizajn, ktorý okamžite udrie do očí, má prilákať na červené, biele a ružové vína najmä mladú generáciu, napríklad pri oslave vyhratého zápasu alebo grilovačke. Ide o polosuché cuvée, ktoré etiketa označuje ako ani kyslé, ani sladké, prudko svieže. Polosuché mladí uprednostňujú aj preto, lebo sú odchovaní na sladších nealko nápojoch. Na etikete prekvapí zväčša zatajovaná informácia, že surovina nie je domáca, ale pochádza z Talianska. Výrobca to vysvetľuje tým, že k dispozícii nebolo dosť hrozna z domácej úrody. Vitis má blízko k výtvarníkom a už niekoľko rokov prezentuje na etiketách osobitnej kolekcie víťazné diela zo súťaže poslucháčov či absolventov Vysokej školy výtvarných umení, v prípade street artu však autori etikiet, rovnako ako sprejeri na múroch, zostali v anonymite.
