Na online zoznamovaní vyrástlo viacero stránok. Prsty v tom má aj jeden z najväčších portálov na Slovensku – Azet.sk. Jednoducho to zafungovalo. Išlo a ide o skvelý spôsob, ako ľuďom dávať dôvod navštevovať webové stránky a najmä sa na ne pravidelne vracať. Aj preto rástli počty používateľov prvých online zoznamiek exponenciálne. Žiadne iné stránky sa v tom období nemohli týmto číslam rovnať. Objavil sa trh, ktorého súčasťou chcel byť odrazu každý.
MÉDIÁ V ZOZNAMKE. Súperiť s goliášmi ale nemalo veľký význam, a preto hľadali novovznikajúce stránky špecifickejšie zameranie. Sústredili sa napríklad iba na konkrétne skupiny ľudí, alebo, naopak, dávali komunikácii na internete voľný priebeh. O tom, že to zafungovalo, svedčí aj najnovšia zoznamka na online vydaní denníka Sme.sk.
„Ak sa pýtate na to, ako vnímame záujem o portál dvaja.sme.sk, tak pre nás bol pri štarte projektu v pozitívnom zmysle veľkým prekvapením,“ potvrdzuje Jana Donovalová, marketingová a projektová manažérka. O spustení online zoznamky sa vo vydavateľstve Petit Press hovorilo už dlho. Zdalo sa logické postaviť vedľa seriózneho denníka seriózny zoznamovací portál a vytvoriť tak produkt pre náročnejšieho používateľa. „Nakoniec sme našli partnera, ktorý nám dodal okrem technického riešenia aj know-how, ktoré nadobudol v Maďarsku počas pätnástich rokov pôsobenia,“ dodáva J. Donovalová.