Streda, 16. október, 2019 | Meniny má Vladimíra

Máte správu! Od vášho budúceho

Začalo sa to niekedy pred pätnástimi rokmi. Niektorí pamätníci by povedali, že úplne prvé flirty na počítači zažili azda aj dávnejšie. Či už tak alebo onak, zoznamovanie ľudí cez internet vyrástlo v samostatný trh, trend i biznis. Online zoznamovacie stránky neobišli ani Slovensko. Napočudovanie si relatívne malú krajinu za ten čas obtočili okolo prsta.

Na online zoznamovaní vyrástlo viacero stránok. Prsty v tom má aj jeden z najväčších portálov na Slovensku – Azet.sk. Jednoducho to zafungovalo. Išlo a ide o skvelý spôsob, ako ľuďom dávať dôvod navštevovať webové stránky a najmä sa na ne pravidelne vracať. Aj preto rástli počty používateľov prvých online zoznamiek exponenciálne. Žiadne iné stránky sa v tom období nemohli týmto číslam rovnať. Objavil sa trh, ktorého súčasťou chcel byť odrazu každý.

MÉDIÁ V ZOZNAMKE. Súperiť s goliášmi ale nemalo veľký význam, a preto hľadali novovznikajúce stránky špecifickejšie zameranie. Sústredili sa napríklad iba na konkrétne skupiny ľudí, alebo, naopak, dávali komunikácii na internete voľný priebeh. O tom, že to zafungovalo, svedčí aj najnovšia zoznamka na online vydaní denníka Sme.sk.

Článok pokračuje pod video reklamou

„Ak sa pýtate na to, ako vnímame záujem o portál dvaja.sme.sk, tak pre nás bol pri štarte projektu v pozitívnom zmysle veľkým prekvapením,“ potvrdzuje Jana Donovalová, marketingová a projektová manažérka. O spustení online zoznamky sa vo vydavateľstve Petit Press hovorilo už dlho. Zdalo sa logické postaviť vedľa seriózneho denníka seriózny zoznamovací portál a vytvoriť tak produkt pre náročnejšieho používateľa. „Nakoniec sme našli partnera, ktorý nám dodal okrem technického riešenia aj know-how, ktoré nadobudol v Maďarsku počas pätnástich rokov pôsobenia,“ dodáva J. Donovalová.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C4NB5 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M4NB5 na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie z ekonomiky

Inzercia - Tlačové správy

  1. Aj s SUV môžete jazdiť ekologicky a ekonomicky
  2. Kedy je správny čas nasťahovať sa do novostavby?
  3. Čo na aute vymyslela žena a čo výrobca telefónov?
  4. Podnikateľský úver, s ktorým ušetríte
  5. 5 rád Ľudmily Kolesárovej, ako napísať projekt a získať grant
  6. Vysokoškoláci zarobia už o 587 eur viac ako stredoškoláci
  7. Týmto trikom sa dajú v aute umiestniť tri autosedačky
  8. Ojazdené pneumatiky odovzdajte, šetríte tak životné prostredie
  9. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope
  10. Nestarnú, ale dozrievajú
  1. Slováci sú chlebovým národom
  2. Ojazdené pneumatiky odovzdajte, šetríte tak životné prostredie
  3. Kedy je správny čas nasťahovať sa do novostavby?
  4. P3 začína na východe Slovenska s výstavbou parku
  5. Zľavnené študentské lístky na dopravu s ISIC už aj cez mobil
  6. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope
  7. Kto vyhrá súboj medzi prírodnými a syntetickými diamantmi?
  8. Otvorenie nového sídla DELTA sprevádzala virtuálna realita
  9. Podnikateľský úver, s ktorým ušetríte
  10. Limitovaná ponuka: balík SME.sk + DIGI GO so zľavou až 52 %
  1. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 13 625
  2. Čo na aute vymyslela žena a čo výrobca telefónov? 12 122
  3. Čo všetko dnes majú deti v mobiloch? Boli by ste prekvapení 12 048
  4. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope 10 710
  5. 5 rád Ľudmily Kolesárovej, ako napísať projekt a získať grant 9 768
  6. Vysokoškoláci zarobia už o 587 eur viac ako stredoškoláci 9 598
  7. Týmto trikom sa dajú v aute umiestniť tri autosedačky 9 539
  8. Výskumný park v Rakúsku zistil, ako sa býva najzdravšie 9 309
  9. Luxusný hybrid za 22 900 eur. Nadpriemerný už v základnej výbave 8 835
  10. Vyrába koláče pre celiatikov. Najobľúbenejšie zákusky prekvapia 8 314

Téma: Online randenie


Hlavné správy zo Sme.sk

CYNICKÁ OBLUDA

Marketingový génius Haščák

Ktohovie, koľkým ľuďom by sa chcelo počúvať 39 hodín tárania nejakého zbohatlíckeho sedláka, keby on sám nezainvestoval do reklamy.

Komentár šéfredaktorky Beaty Balogovej

Slovensko už počúva Gorilu

Jaroslav Haščák sa pokúšal riadiť štát bez toho, aby ho čo i len jeden volič poveril touto úlohou.

Beata Balogová, šefredaktorka denníka SME
V údajnom spise Gorila sa píše, že Fico požiadal o kolu.