So vzhľadom lietadiel, na ktorý si nové aerolínie zvyčajne potrpia, sa Aeroflot netrápil. Na trupe akurát odstránili nápis Dobroľot a tým istým typom písma ho nahradilo slovko Pobeda. Aj nová firma má svoje prvé lietadlá zaregistrované na Bermudách, zámorskom území Spojeného kráľovstva. Tak si to žiadajú lízingové spoločnosti, aby pre všetky prípady chránili svoj majetok pred ruskou legislatívou a úradmi. Ak by dopravca náhodou skrachoval, sú ruské lietadlá západnej výroby registrované v cudzine, okrem Bermúd aj v Írsku či na Arube v južnom Karibiku.
Všetky prevádzkové povolenia aj zmluvy o lízingu, poistkách či údržbe so zahraničnými firmami sú, samozrejme, nové. Iný je aj letový poriadok, z ktorého vypadla linka Moskva – Simferopol. Pri tej Západ varovne zdvihol prst, pretože Simferopol je hlavným mestom Krymu, ktoré Rusko anektovalo a prijalo do Ruskej federácie. Zaniknutý Dobroľot poslúchol výzvu ruskej vlády, odložil otváranie nových liniek a začal z Moskvy ako prvý prednostne lietať na Krym. Výhrady k letom na Krym si odskákal iba Dobroľot. Hoci krátko po ňom tam začal bez protestov lietať aj sám Aeroflot, jeho tri ďalšie dcérske spoločnosti a sedem iných ruských aeroliniek.
BEZ RUSKEJ NÁHRADY. V prípade lietadiel sankcie skončili iba pri Dobroľote. Ak by Európska únia či USA v tomto segmente pritvrdili, ruská letecká doprava by sa bez lízingu, poistiek i zahraničnej autorizovanej údržby zakrátko ocitla na kolenách. Každá modernejšia ruská letecká spoločnosť je odkázaná na boeingy či airbusy, lebo doteraz najúspešnejšie tupolevy Tu-154. Skonštruovali ich v šesťdesiatych rokoch, už sa dlho nevyrábajú a dožívajúce exempláre nik veľmi nechce. Pri súčasných cenách paliva je totiž rozdiel, či tupolev spáli s tým istým počtom cestujúcich takmer dvojnásobok v porovnaní so západnými typmi, ak sú problémy s náhradnými dielcami a čoraz väčšie výhrady sú aj k hluku.