Predstavte si, že prídete do reštaurácie a objednáte si večeru. Ste už veľmi hladný, a hoci vám jedlo až tak veľmi nechutí, zjete aspoň čosi, aby ste sa zasýtili. Vzápätí príde čašník a pýta sa, či vám môže zvyšok jedla zabaliť. „Povedala som, že nemusí. On sa zhrozil, či mi azda nechutilo. Slušne som povedala, že v ich reštaurácii som už jedla aj lepšie. Mladý muž sa ospravedlnil, zobral tanier a zmizol,“ opisuje svoj nedávny zážitok Bratislavčanka Simona.
„Do piatich minút sa pri našom stole objavil iný muž v obleku, ktorý sa predstavil ako manažér podniku, a oznámil mi, že ochutnal jedlo, ktoré som si objednala‚ a naozaj sa kuchárovi až tak nepodarilo. Takže sa ospravedlňuje, sťahuje ho z účtu a môžeme si obaja s manželom vybrať dezert‚ aký chceme. Myslela som, že ma vesmír presunul na iné miesto v čase a v galaxii, ale stalo sa to naozaj na Slovensku.“
Skúsenosť mladej úradníčky z hlavného mesta je pozitívny príklad toho, ako by gastronomické služby mali fungovať štandardne všade. Ešte stále je to však rarita a ak sa niečo podobné zákazníkovi stane, je veľmi pravdepodobné, že ostane skôr v šoku.