Úspešný športovec môže byť pre marketérov skvelou voľbou. Pavol Minár z kreatívnej agentúry Istropolitana Ogilvy ale pripomína: „Vždy je kľúčové, aké sú obchodné, marketingové a komunikačné ciele spoločnosti alebo značky. A ako cieľová skupina športovca vníma a tiež ako vníma jeho spojenie so značkou.“
Ak nastane synergia‚ ako v spojení švajčiarskeho tenistu Rogera Federera‚ známeho svojou serióznosťou‚ s rolexkami‚ na ktoré sa môžete spoľahnúť‚ vyhrávajú všetci.
HVIEZDY ŠTVANCAMI. Prípadov, keď to ale nezafunguje, je stále dosť. Bývalý špičkový cyklista Lance Armstrong v Dallase nedávno prehral arbitrážny súd a musí poisťovacej spoločnosti SCA Promotions vrátiť milióny dolárov za sponzoring a reklamu. Ide o peniaze, ktoré L. Armstrong pôvodne dostal za víťazstvá na Tour de France‚ ale tie dosiahol podvodom a užívaním dopingu.