Interakcie divákov s televíznymi programami cez sociálne médiá narastajú. Agentúra Kantar Media preto priniesla na trh unikátny produkt Kantar Twitter TV Ratings, ktorý pomáha pochopiť vplyv sociálnej televízie na naše sledovacie návyky. Produkt bol spustený v októbri 2014 vo Veľkej Británii a v decembri 2014 v Španielsku. Analýza dát za prvých päť mesiacov (13.10.2014 – 15.2.2015) poskytuje prehľad o tom, kto a prečo tweetuje vo Veľkej Británii o televíznych programoch. Za päť mesiacov monitorovali 43,5 tisíc TV programov. Počas nich bolo v súvislosti s televíznou reláciou diváci z poslali úctyhodných 40,5 milióna tweetov, ktoré dosiahli 9 miliárd impresií.
Analýza ďalej poukazuje na to, že na Twitteri sa najviac diskutuje o športových programoch, pričom autormi týchto tweetov sú až v 88 percentách muži. Za športom nasledujú zábavné programy, pri ktorých väčšinou tweetujú zase ženy (60,7%).
Najtweetovanejším programom bolo vo Veľkej Británii odovzdávanie cien hudobnej stanice MTV European Music Awards, ktoré sa uskutočnilo 9. novembra 2014. Najviac hashtagov (70,8% - #VOTE5SOS) na Twitteri zverejnilli v súvislosti s nomináciou v kategórii “The Best Push Act”, kedy fanúšikovia kapely 5 Seconds of Summer poslali extrémne veľký objem tweetov o skupine, ktorá toto ocenenie vyhrala. To tiež vysvetľuje veľký rozdiel dosiahnutých impresií medzi týmto programom a ďalšími dvoma najtweetovanejšími programami.