Z plejády výborných spíkrov piateho ročníka ShopComm‚ ktorého hlavným mediálnym partnerom je inšpiratívny magazín Profit‚ vyberáme na úvod jednu chuťovku: šéfka brand marketingu európskej módnej spoločnosti Fashion Days Group Evgeniya Markova sa podelí o stratégie v oblasti používania mobilných technológií pri online nákupe.
Program konferencie ShopComm je tento rok nabitý témami‚ ktoré zaujímajú snáď každého‚ kto dúfa v úspech online. CEO Pricemania Michal Král sa napríklad zamyslí nad otázkami prečo 90 percent e-shopov neuspeje a ako nebyť medzi tými‚ čo zlyhajú hneď v úvode‚ ako predbehnúť konkurenciu a zaradiť sa medzi špičku na trhu.
Zakladateľka úspešného e-shopu prosenior.sk‚ o ktorom písal aj Profit‚ Irma Chmelová zas bude hovoriť o tom‚ ako podporiť biznis a zákaznícku sieť e-shopu partnerstvami, obchodnými aktivitami a marketingom v online i offline prostredí.