Jakub Čech napriek svojmu mladému veku už desaťročie vedie úspešnú reklamnú agentúru a na konte má práce pre stovky klientov so zvučnými menami ako Lenovo či Medusa Group. Všetko sa to začalo školským časopisom.
Z DETSKEJ IZBY. Jakubove ambície sa prejavili už na základnej a strednej škole – v školskom časopise. „Keď sme sa presťahovali zo Žarnovice do Bratislavy, pripojil som sa k spolužiakom a začali sme vydávať šesťdesiatstranový dvojmesačník. Mal plnofarebnú obálku a bol úplne špičkový,“ spomína.
J. Čech vtedy v jednej osobe riadil redakčnú radu, zalamoval články v grafických programoch – a obchodoval. Vďaka promo párty dokázal vypredať nové vydanie aj za pol dňa. Postupne sa dostal k tvorbe vizitiek pre otcových známych i prvým webovým stránkam. Keďže nemal osemnásť‚ fungoval pod rodičovskou firmou. Z detskej izby pracoval s kamarátom, oslovovali firmy s ponukou. Potom prišiel koniec strednej školy. „Nechcel som byť iba učňom‚ chcel som veci riešiť. Asi aj preto som sa na žiadnu vysokú nedostal‚“ usmieva sa.