Pred niekoľkými rokmi ste založili platformu pod názvom Where Good Grows – Kde rastie dobro. Teda kde?
Vzniklo to tak‚ že som si uvedomil‚ koľko skvelých iniciatív vzniká po celom svete v reklamných agentúrach na objednávku rôznych firiem a organizácií. Ale ich primárnym cieľom je odlíšiť sa od konkurencie alebo podporiť biznis. Málokedy si uvedomia‚ aký by mohli mať tieto iniciatívy dosah. Začal som rozmýšľať‚ čo by sa stalo‚ keby sa o tieto výborné nápady podelili so svetom. Takto môže dobro rásť – vďaka zdieľaniu hotových riešení‚ ktoré boli odskúšané a úspešné inde. Načo znovu objavovať koleso?
Ktosi povedal‚ že najudržateľnejšie procesy už dávno existujú.
Presne tak. Niekedy zabúdame‚ čo sú to vlastne inovácie. Je to vy- užitie a zdokonalenie existujúcich konceptov. Aj extrémne inovatívny Elon Musk zo spoločnosti Tesla Motors priznáva‚ že nič nevynašiel. Len vytiahol veci‚ ktoré boli dobré, a urobil z nich niečo ešte lepšie. To je podľa mňa užitočný odkaz pre každý biznis – hľadajte riešenia‚ ktoré už vznikli a dávajú vám zmysel.
Výraz goodvertising z názvu vašej knihy ste vymysleli vy?