Každý, kto prichádza do kancelárie Martiny Slovákovej s otázkou, prečo si pre kreatívne štúdio vybrala názov Cukru, dostane odpoveď okamžite. Bonmoty na stenách „Cukor je malý, a predsa kávu celú osladí“ alebo „Diabol má veľa cukru, lebo robí hriech sladkým“ vyzradia prvú časť odpovede. „Vedela som, že chcem firmu založiť v Trnave, kde som sa narodila, a chcela som pôsobiť v lokálnom prostredí. Hľadala som niečo abstraktné, čo nielen odkazuje na históriou miesta, ale je v tom aj emócia, príbeh, príjemný pocit. Tak som sa dostala k cukru, ktorý k Trnave skutočne patrí. Starý cukrovar je časťou panorámy mesta, a i dnes po príchode zacítite sladkú vôňu lízaniek, ktoré sa tu vyrábajú,“ vysvetľuje Martina „z Cukru“, ako sa predstavuje vo svojich e-mailoch. A asi neprekvapuje, že reklamným sloganom jej agentúry je „Ako z Cukru“.

Z videa na trnavský rínekZdroj: archív Cukru