Bude používateľsky nielen jednoduchšia, ale prinesie aj niekoľko noviniek na trhu – trhačku, zrušenie papierových kupónov, lokalizáciu zliav v okolí aj pohodlnejší nákup tovaru.
„Očakávame, že do dvoch rokov bude návštevnosť z mobilných zariadení až na úrovni 60 percent. Chceme byť na nastupujúci trend pripravení, a preto sme úplne vynovili aplikáciu pre Androidy a iPhony. Veríme, že inovácia, ktorú náš tím vyvíjal pre Slovensko a Česko niekoľko mesiacov, spĺňa všetky atribúty moderného online nakupovania.
Zákazníci tak môžu nakúpiť zľavy jednoducho a rýchlo, kdekoľvek sa práve nachádzajú – či už cestujú vo vlaku, čakajú v reštaurácii alebo majú obedňajšiu prestávku. Stačí im na to smartfón alebo tablet. Vybratie, kúpa zľavy a jej uplatnenie im zaberie len niekoľko minút a zákazníci sa nemusia hanbiť za veľké papierové vouchery,“ uviedol Aleš Mlátilík, riaditeľ Zľavomat.sk, ktorý patrí do nadnárodnej skupiny Slevomat Group.